Serwisy Medforum
Reklama

Forum: Depresja

(4)

Czym jest i jak sobie z nią radzić? Jak rozpoznać czy to depresja? Nie bój się pytać.

Temat: asertin 50 (286)

  • asertin 50
    20-02-2009 11:38:00

    Biorę Asertin od czterech miesięcy, na początku bardzo mi pomagał (drobne skutki uboczne - mdłości, osłabienie, migrena, zawroty głowy minęły po trzech tygodniach), ale w ciągu ostatnich trzech tygodni mam wrażenie, że lek nie działa. Czy ktoś z Was miał podobnie? Czy to możliwe, że "uodporniłam się" na działanie leku i nie przynosi mi on już efektów?

    Ostatnia edycja: 20-02-2009 11:38:00
  • asertin 50
    01-03-2009 15:11:00

    Brałem przez 2 tygodnie Coaxlil gdyż stwierdzono zaburzenia lękowe. Po 2 tygodniach udałem się do psychiatry gdyż obajwy kołatanie serca, skurcze miesni, nudnosni, ziewania nie ustępowały. Dostałem ASERTIN 1 tabletka rano po 4 dniach juz druga na noc. Jednak jest jeszcze gorzej, uczucie gorąca w ciele, skurcze mięśni, ściesnienie w mostku, że nie mozna oddychac pełną piersią Boję sie brać ten lek dalej bo nie pomaga nic Chyba bede musial wrocic do Coaxilu.

    Ostatnia edycja: 01-03-2009 15:11:00
  • asertin 50
    24-04-2009 07:47:00

    ja biore asertin 50 dopiero miesiąc, przez pierwsze pare dni mialam zawroty głowy ale po tygodniu obiawy ustąpiły . Przestałam obgryzać paznokcie, schudłam uspokoiłam się, tzn byle co mnie nie irytuje. Poza tym studiuje i nie mam żadnych problemów. Może czasem troche senna jestem. Dziwię się, że jest tyle strasznych opini. pozdrawiam.A.

    Ostatnia edycja: 24-04-2009 07:47:00
  • asertin 50
    24-04-2009 09:46:00


    24-04-2009 o 07:47, gość :

    Dziwię się, że jest tyle strasznych opini. pozdrawiam.A.




    Dlaczego się dziwisz? Na każdego lek działa inaczej...
    Ostatnia edycja: 24-04-2009 09:46:00
  • asertin 50
    22-05-2009 00:19:00

    ja tez sie dziwie, nie mam zadnych skutkow ubocznych a za to dobry humor zamiast depresji. Najlepiej lek działa jak do niego dołączycie pozytywne myslenie a nie hipohondryczne szukanie skutków ubocznych pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 22-05-2009 00:19:00
  • Reklama
  • asertin 50
    22-06-2009 13:41:00

    Biorę asertin od roku, czuję się naprawdę świetnie, nie spodziewałam się aż tak dobrego efektu. Na samym początku lekko bolała mnie głowa, teraz nie mam żadnych skutków ubocznych.

    Ostatnia edycja: 22-06-2009 13:41:00
  • asertin 50
    24-06-2009 23:03:00

    Jak dla mnie Asertin działa wspaniale.Pozwala żyć normalnie.Uspokoił moje skołatane nerwy. Niestety są również skutki uboczne i to dość nietypowe.W trakcie brania leku jestem tak znieczulona,że nie mogę osiągnąć zadowolenia ze współżycia ( do tej pory wspaniałego) oraz takie lekkie otępienie emocjonalne. ale jak wszyscy wiemy są gorsze zmartwienia więc lek polecam ....k

    Ostatnia edycja: 24-06-2009 23:03:00
  • asertin 50
    01-07-2009 12:34:00

    A ja jestem osobą, która była z kimś, kto bierze Asertin i musze powiedzieć,że dla mnie jest to katorga.Nie poznaje człowieka z którym mieszkałam 5 lat. Zrobił sie okropnie agresywny, a zawsze był bardzo łagodny.Krzyczy, wychodzi na kilka dni i wraca z wielka pretensją.Nie potrafię z nim rozmawiać,nie potrafię sobie poradzić z taką sytuacją.P.S wczoraj mi oznajmił,że nie chce już ze mną być, a ja nie wiem o co chodzi cały czas słyszę tylko niuzasadnione pretensje i zmyślone zarzuty...może ktoś mi powie, jak ja mam sobie z tym poradzić

    Ostatnia edycja: 01-07-2009 12:34:00
  • asertin 50
    14-07-2009 21:25:00

    a jak długo bierze twój mąż asertin? W początkowej fazie leczenia może występować agresja, złość - sama to obecnie przeżywam. Leczę się od 3 tygodni ale wiem że te objawy miną, trzeba to przetrwać

    Ostatnia edycja: 14-07-2009 21:25:00
  • asertin 50
    12-08-2009 23:43:00

    Według mnie jest to bardzo dobry lek,zażywałem go przez rok czasu,i depresja zniknęła jak ręką odiął,jednak mój wspaniały lekarz stwierdził że już nie muszę go brać bo nie mam depresji,a po miesiącu przerwy w zażywaniu tego leku wystąpiły objawy nerwicowo lękowe.Czuję się okropnie w towarzystwie innych osób,paniczny lęk i nerwica.Byłem u lekarza i znowu mi go przepisał mam nadzieje że będzie dobrze Pozdrawiam.

    Ostatnia edycja: 12-08-2009 23:43:00
    Czy wiesz, że za każdą dodaną wypowiedź otrzymujesz punkty w rankingu użytkowników?

Zobacz inne dyskusje

  • czuje sie samotna, nikomu nie potrzebna Witam was serdecznie. Jestem ponad dwudziestoletnia dziewczyna. Przedstawie wam moj problem,...
    Forum: Depresja
  • Citalopram dzialanie Witam. Mam problem..lekarz przwpisal mi citalopram. Gdy zaczelam go brac czuje sie...
    Forum: Depresja
  • Ewela2807
    Ratowac małżeństwo czy odpuscic Witam, znalazlam sie tutaj bo już niemam sił sama walczyć o moje...
    Forum: Depresja
  • Zaburzenia dwubiegunowe afektywne czy mogą wystąpić urojenia dotyczące przeszłości. Czy istnieją urojenia dotyczące nie istniejących zdarzeń z...
    Forum: Depresja
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/shwell200010_1_kobieta_wlosy_kapiel_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesCzy depresja to słabość charakteru?
    Masz obniżony nastój, utraciłeś zdolność do odczuwania...