Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Temat: CITABAX (27)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniżyszch opcji:


odpowiedz nowy wątek
obserwuj schowek
  • 02-03-2011 11:24:52
    Gość 2011-02-08 20:53:37 Ja biore CITIBAX 20 od ponad miesiaca czy mam jakas poprawe to nie wiem raczej nic sie nie zmienilo jak po za tym,ze jestem bardzo senna i zaczely mi nogi puchnac bardzo mocno hmmm moze z to powodu tego leku...

    ja podchodze po raz 2 do citabaxu ale czuje sie gorzej niz za pierwszym razem czekam na rezultat bo dopiero 2 tyg.za mna
  • 13-03-2011 21:37:11

    witam
    Biorę citabax 10 mg na dzień dodatkowo solian 400 mg na noc. Czuję się bardzo dobrze. Lekarz powiedział, że citabax to był strzał w dziesiątkę. Nie spię w ciągu dnia, mam energie do działania, dużo mówię, nie mam lęków, cieszy mnie dużo rzeczy, mam jasne, pozytywne myślenie. Na początku brania citabaxu bolały mnie mięśnie i stawy, byłam lekko senna i w ogóle to na początku brania, citabax powoduje pogorszenia samopoczucia nawet powiedziałbym, że nasila depresje, miłam go ochotę wyrzucić do śmieci. Z czasem, po jakiś trzech tygodniach zaczął działać. Dodam, że choruję na schizofrenie paranoidalną. W każdym bądź razie citabax to dobry lek. Tylko działa z opóźnieniem.Mam chęć do życia.

  • 13-03-2011 21:41:34

    witam
    jeśli chodzi o alkohol i citabax to nie ma interakcji z alkoholem . Ja piję piwo dwa i jest ok nie mam skutków ubocznych. Może dlatego też ze citabax biorę rano w dawce 10 mg a piję wieczorem.Pozdrawiam można łączyc.

  • 18-08-2011 19:40:32

    ja biore ten lek juz ponad rok teraz staram sie odstawić ale czuje sie masakrycznie

  • Liderka opinii
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    18-08-2011 20:34:10

    Ja brałam Citabax. Należy do antydepresantów z grupy SSRI, które generalnie są dosć bezpieczne, ale w interakcji z alkoholem mogą dawać bardzo nieprzyjemne skutki uboczne.... te skutki mogą być większym problemem niż leczenie psychiatryczne w Twoim życiu....
    proponuję spotkanie na privie, na to ostatnie moze będę miała radę....

    mailto ijona16@wp.pl
    gg 3905118

    Iza
    kierownik Programu ProPsychiatria

  • 08-01-2012 03:03:48

    Ja biorę Citabax 25mg. Jeżeli chodzi o alkohol, to po jednym razie nic nie powinno się stać, ja niestety piję za dużo i przez to lek traci trochę swoich właściwości. Obecnie pracuję nad sobą i nie piję. Ja choruję na nerwicę i depresję, objawia się to biegunkami, lękiem przed wyjściem z domu, płaczliwością, brakiem chęci do życia. Leki biorę od ok 8lat, bez nich nie potrafiłabym funkcjonować. Leki jednak należy zmieniać co ok 2-3 lata. Oczywiście terapia i praca nad sobą są ważne, ale pamiętajmy, że u większości z nas lęki i depresja są spowodowane również zaburzeniami w wydzielaniu pewnych substancji w mózgu m.in. serotoniny, leki to własnie mają naprawić. Nie należy się ich bać, te leki to nie tzw.psychotropy, nie zmieniają naszej świadomości, nie otępiają aż tak bardzo. NIe warto zwlekać z wizytą u psychiatry, im wcześniej sie zacznie leczenie, tym efekty będą lepsze i nadejdą szybciej.

    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    08-01-2012 21:25:13

    Jeżeli citalopram biorących ten lek ponad 2-mce zawodzi, to można sprubować go zmienić na zmodyfikowany citalopram, czyli escitalopram. Może okazac się skuteczniejszy w leczeniu depresji. Oczywiście trzeba to skonsultować ze swoim psychiatrą.

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • painhelp
    Mam problem. Mianowicie mój partner (chłopak) nie ma do mnie szacunku. Tzn....
  • Wątek: problemy..
    Witam.mam 16 lat i niedawno przeprowadzilam sie za granice do mojego taty poniewaz nie...
  • esskaa
    Nie musicie zwracać uwagi na ten wpis, nie musicie nawet go czytać. Po prostu...
  • aKiEmOyUi
    Wątek: No ***.
    Ojciec mnie wkurza... przestalem sie ciac, i ciagle sie na innych dre, by sie wyrzyc.. ale juz...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/571043_Kobieta_zmartwienie_glowa_rece_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesSTRES POURAZOWY - podstawowe informacje
    Na czym polega Stres Pourazowy?1. Nadmierne pobudzenie: Stan...
    Twoja sugestia