Serwisy Medforum
Reklama

Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

Temat: Dlaczego? (2)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniższych opcji:


odpowiedz nowy wątek
ulubione
  • Dlaczego?
    25-11-2007 19:35:00

    Dlaczego moje zycie wywrocilo sie do gory nogami.Z matka nie rozmawiam,ze znajomymi przestalam sie kontaktowac.Probowalam sie zabic,ale oczywiscie mi sie nieudalo.Dlaczego niechce mi sie nic.Poprostu nic.Czy ja jestem faktycznie nikim,zerem.Przeciez kiedys bylo inaczej.Oczywiscie chodze do psychiatry,ale co ztego.To nic niedaje.Mam swojego psychologa,ale niepotrafie zta osoba juz normalnie rozmawiac.Boje sie ze wogule wszyscy chca mnie skrzywdzic.Niewiem dlaczego tak uwazam.Biore leki[seronil,lorafen,pernazinum]a i tak czuje sie zle.A biore je juz ponad miesiac.Przestalam chodzic do pracy,niechce mi sie nic.A mialam kiedys tyle planow.Pottych wszystkich przezyciach,niemam sli na zycie.Poprostu niechce mi sie zyc.Od jutra chce z wszystkiego zrezygnowac.Z psychiatry,psychologa,bo niewidze zadnego juz sensu wtym wszystkimMoze mi sie uda samej z tego wszystkiego wyjsc?Sama niewiem.

    Ostatnia edycja: 25-11-2007 19:35:00
  • Reklama
  • Dlaczego?
    25-11-2007 19:53:00

    kobieto jezeli dobrze cie kojarze nie jestes nowa na tym forum i nie tak dawno radzilismy ci dobrze, wtedy bodajze nie bralas zadnych lekow jezeli to jestes ty tak wiec ewentualnie nie klam ze bierzesz je miesiac

    Ostatnia edycja: 25-11-2007 19:53:00
  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • fii1997
    Pomóżcie Jak pomóc mamie
  • Mirelle1223
    Mąż vs. siostra Witam, piszę z prośbą o jakiekolwiek wskazówki co mogę zrobić,...
  • ewa6512
    Bardzo niski poziom płytek krwi Witam, mój syn zażywa Depakine Chronosphere w dawce 500 - 0 - 1000 od 25 lat oraz...
  • zielonka76
    Była kobieta mojego partnera nie daje Mu spokoju. Witam wszystkich!Chciałabym podzielić się z Wami czymś, co nie daje mi...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/pe0068961_mezczyzna_okulary_kobieta_fiolki_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesCzy powinnam iść do psychoterapeuty?
    Psychoterapeuta to najczęściej psycholog lub lekarza (zwykle...