Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Temat: miansec 30 i alventa 75 mg - jest ktos kto to zna? bierze? ja mam.. (11)

  • 26.06.2008 10:55:00

    ja mam stany depresyjne i przedewszystkim stany lekowe mieszane. Mam silna nerwice lekowa, fobie spoleczna, agorafobie. Lekarz zalecil mi branie powyzszych dwoch farmaceutykow. Alventa raz dziennie rano a miansec raz na noc. Obawiam sie tego mianseca bo mam nadwage i w zasadzie rowniez zaburzenia odzywiania ( tzw zarlocznosc psychiczna ) a doczytalam sie od tego leku moze wzrosnac apetyt, masa ciala.

    Ostatnia edycja: 26.06.2008 10:55:00
  • 27.06.2008 11:44:00

    Po alvencie na pewno schudniesz Ja biore 150 mg i trazodon do tego i wygladam jak worek kosci...

    Ostatnia edycja: 27.06.2008 11:44:00
  • 21.10.2008 18:14:00

    cierpie na nerwice lekowo urojeniowo depresyjna biore miansek w ilosci hurtowej 5 - 6-5 i jest ok dodatkowo ketrel 0-1-0 i alventa 1-0-1

    Ostatnia edycja: 21.10.2008 18:14:00
  • 02.01.2009 22:04:00

    ja biore miansec od ponad dwóch miesięcy i... przytyłam przez ten czas 12 kilogramów;( do tego wszystkiego nic mi on nie pomógł na moje lęki, dlatego nie polecam tego specyfiku!!!

    Ostatnia edycja: 02.01.2009 22:04:00
  • 02.01.2009 22:05:00

    ja biore miansec od ponad dwóch miesięcy i... przytyłam przez ten czas 12 kilogramów;( do tego wszystkiego nic mi on nie pomógł na moje lęki, dlatego nie polecam tego specyfiku!!!

    Ostatnia edycja: 02.01.2009 22:05:00
  • 03.01.2009 21:55:00

    Moja mama cierpi na chad. Bierze miansec, a także tegretol i citronil. Miansec 60mg na noc. Ma dobry apetyt, ale nie przytyła zanadto. Poza tym lepiej spi. Brak skutków ubocznych. Myślę, że to kwestia indywidualna, na każdego może działać inaczej.

    Ostatnia edycja: 03.01.2009 21:55:00
  • 19.09.2009 11:34:13

    Ja brałem EFECTIN ER teraz biorę Alventę oba mi pomogły w depresji Jedyny skutek uboczny to obniżenie popendu seksualnego

  • 28.11.2010 21:31:31

    ja biorę alventa 75 od ponad 2 lat.czuję sie bardzo dobrze,zastanawiam sie czy juz zawsze bede musiala brać te leki??zaczełam je brać po porodzie i już minęlo ponad 2 lata.przez okres brania leków czułam sie super dobrze więc postanowilam z lekarzem aby stopniowo rzucic leki,....niestety leki,depresja wrócila,mimo ze próbowałam przeczekać jakoś ten kryzys nie dałam rady.
    pojawiły sie paniczne lęki i depresja wróciła czułam sie jak naprawde nienormalna...
    byłam u lekarza i znów biore alventa 75 codziennie...znów czuje sie dobrze pytanie czy już jestem skazana na te leki?

  • 17.02.2011 09:00:23

    Ja biorę na noc miansec i jest rewelacyjny - śpie bez problemów i nie mam ataków lęków nocnych.

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    21.02.2011 15:50:03

    moja ciotka ma miansec, jest super, gdyby nie on nie można by z nią wytrzymac. po nim śpi lepiej i jest spokojna, bez niego katastrofa, nerwowa, zlośliwa, wszystko nie tak, moze wykonczyć człowieka

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • kowalowa
    O zaburzonej osobowości, możemy mówić wówczas, gdy zachowanie i...
  • jola3700
    Leczę się wiele lat na depresję. Mam regularne nawroty choroby. W fazie depresji...
  • Aniver
    Witam. Mam 15 lat. Zaczynam się bać że coś jest ze mną nie tak....
  • brunetka21
    Witam.Moja historia zaczęła się ok. 7 - 8 lat temu. Otóż byłam...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/02A11VFP_dziewczynka_dziecko_plaza_skaly_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesWyobraźnia jako sposób na pokonanie...
    Zdarza się, że narzekamy, że dzieci mają bujną wyobraźnię, że...
    Twoja sugestia