Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Temat: Odstawianie paroksetyny/ uczucie kopania prądem (4)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniżyszch opcji:


odpowiedz nowy wątek
obserwuj schowek
  • 28-03-2010 12:42:45

    Witam,
    Jako jeden z efektów ostawiennych paroksetyny miałam uczucie kopania prądem.
    Kilka miesiecy temu znów mnie dopadła depresja i znowu przepisano mi paroksetynę bo bardzo dobrze na mnie działa.
    Ponieważ jednak bardzo przytyłam, i nic nie pomaga żeby to jakos zrzucić, lekarz zasugerował wypróbowanie fluoksetyny.
    W piątek miałam pierszy dzien, na prozacku i już wieczorem rozpoczelo sie te uczucie "kopania prądem" które sie strasznie nasilna.
    jest to strasznie nie przyjemne i męczące, czuje jak by przy każdym ruchu kopał mnie prąd. Nawet mrugnięcie powoduje to uczucie.
    Bardzo proszę o szybką odpowiedź
    Nie wiem juz co z tym zrobić, a jest niedziela i nie ma jak skoczyc do lekarza.

  • 28-03-2010 15:26:48

    nie odejmuj tak duzej dawki parkosetyny,schodz z niej wolniej

  • 28-03-2010 17:25:39

    Ja byłam na małej dawce 20mg, i lekarz kazał mi tylko przez dwa dni brać 10mg, a potem odrazu fluoksetyne.
    Tak więc wszytko z zaleceniami lekarskimi, tylko te efekty odstawienne....
    Wcześniej jak przechodziłam z jednego antydepresantu na drugi nic mi nie było, ale widac paroksetyna jest bardzo cięzka do odstawiania.
    Plus zastanawia mnie co powoduje te dziwne uczucie?
    czy to moze być w ogole groźne?

  • 28-03-2010 20:21:46

    mialem to samo,to efekt odstawienny paroxetyny,ktory potrwa nawet tydzien.bedzie malal ale to bardzo nieprzyjemne,dlatego jak pisalem zmniejsz dawke ale nie o 10 mg,o ile pamietam paroxetyna jest w tabletkach.mozna ja wiec kroic.co tydzien zmniejsz dawke o 5 mg.ja rowniez zmienialem paroxetyne na inny antydepresant i niestety nic to nie dawalo ze wchodzil nastepny.chyba ze jeszcze nie zaczelas brac fluoksetyny to trezba najpierw zobaczyc.ja przerobilem wszystko oprocz faverinu i paroxetyna jesli chodzi o objawy odstawienne jest najardziej zjadliwa ze tak powiem.

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • Mieszkam w domu z rodziną. Cały czas mnie krytykują. Nerwy mi puszczają i ja...
  • Dazy12
    Witam,nawet nie wiem od czego zacząć. Nasz związek trwa już 3 lata i jest...
  • tatik
    Witam, mój mąż popełnił samobójstwo. Ni che w to wierzyć....
  • kafarek94
    Witam, mam 21 lat i na imię Paweł, odkąd pamiętam cierpię na...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/mon113005_mezczyzna_starzec_smutek_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesKiedy pójść do psychiatry?
    Jak rozpoznać pierwszy epizod lub nawrót choroby? Czy...
    Twoja sugestia