Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Temat: ORAP (3)

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    03-08-2007 18:09:00

    witam,

    lekarz przepisał mojemu synowi lek o nazwie Orap. Czy ktoś coś wie, jak to działa? Lekarstwo to jest załatwiane przez NFZ i zostało przepisane w szpitalu. Aby je sprowadzić, musi się w to zaangażować przychodnia. Lekarka (neurolog) w przychodni skomentowała to następująco: ja bym tego swojemu dziecku nie podała. Nie bardzo chciałam się wdawać w dyskusje, ale teraz nie daje mi to spokoju. Jesli ktoś coś wie na ten temat, proszę o informacje. Dzięki.
    [addsig]

    Ostatnia edycja: 03-08-2007 18:09:00

    Mooni

  • 03-08-2007 19:28:00
    Ostatnia edycja: 03-08-2007 19:28:00
  • 03-08-2007 22:18:00

    w google wpisz orap i czytaj jest dużo przeciw, wiele działań niepożądanych, i skutków ubocznych, jeśli masz zaufanie do lekarza to możesz to podać, jeśli nie to zmień lekarza

    Ostatnia edycja: 03-08-2007 22:18:00
  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • lewus200720
    .
  • kika6
    Sylwia Grzeszczak, Ewelina Lisowska- obie piosenkarki, solistki, młodszego pokolenia....
  • bonar94
    Wita i prosze o pomoc. Tak jak w tytule, moja mama od paru dni zachowywala sie dziwnie, ale od...
  • hellomygoody
    uważam że NIE!Nie lubię siebie czuję się ze sobą źle...nie...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/pe0007953_kobieta_zegarek_stetoskop_pacjenci_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesZaburzenia adaptacyjne - czy jestem...
    Zaburzenia adaptacyjne to subiektywny stan zaburzeń emocjonalnych...
    Twoja sugestia