Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Temat: pernazinum (61)

  • Początkujący
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    22.02.2007 20:36:00

    Czy lek pernazinum 25mg jest lekiem silnym?


    Otrzymałem zalecenie przyjmować 8 tabletek tego leku na dzień.


    Pzdr

    Ostatnia edycja: 22.02.2007 20:36:00

    spinaker

  • 23.02.2007 19:13:00

    troche dużo jak na dobę, generalnie przyjmuje się go\ 3 razy dziennie . lek ten moze powodowac sennośc oraz wyciszenie, brałam go gdy byłam "zdenerwowana " lub czułam, że dzieje sie coś niedobrego . czy dobrze zrozumiałeś zlecenie, bo cos mi się wierzyć nie chce? z jakiego powodu przepisano ci tak dużą dawkę??

    Ostatnia edycja: 23.02.2007 19:13:00
  • 27.04.2007 12:21:00

    nie przejmuj sie ja biore ich7 w ciagu dnia ijest ok

    Ostatnia edycja: 27.04.2007 12:21:00
  • 28.04.2007 17:29:00

    To jest silny lek. Objawami ubocznymi jest senność. Podczas przyjmowania nie wplno się opalać, ponieważ mogą wystąpić ciemne plamy na skórze. Po długim okresie przyjmowania zmienia się kolor białek ocznych, ale kiedy przestaje się brać ten lek po jakimś czasie to ustępuje.

    Ostatnia edycja: 28.04.2007 17:29:00
  • 29.04.2007 06:16:00

    potym leku chodziłem jak "zombi". przeszkadzał mi oddychac-czułem suchoty w nosie, niemogłem ustać 5 min, bo odrazu "leciałem"-zasypiałem. i W to rużnych sytuacjach, moja reakcja była na tyle spowolniona ze żółw mógł mnie wyprzedzić. COŚ STRASZNEGO. Przytyłem 10 kilo. Ale poza tymi wszytskimi dolegliwosciami przyniosł mi spokoj i poprawe. Warto było go brac, ale jesli sa zamienniki to bym napewno wolał coś innego


    Pozdro

    Ostatnia edycja: 29.04.2007 06:16:00
  • 30.04.2007 04:31:00
    Treść zablokowana przez moderatora
    Ostatnia edycja: 30.04.2007 04:31:00
  • 02.05.2007 08:33:00

    to nie jest silny lek


    albo ja mam jakieś nieszczęście co do lekarzy którzy mi mówią że to lekkie leki


    bo może mi tak strasznie zależy na tym żeby to był w miarę słaby lek że mi w końcu tak mówią


    a później od innego lekarza słyszę że przecież to są silne leki








    ale ten lek naprawdę jest okey przynajmniej dla mnie w tym momencie


    kiedyś brałam dużo a teraz go biorę od nowa w małych dawkach i czuje się po nim naprawdę ok i mi pomaga - tak myślę albo to jakieś urojenie )))))

    Ostatnia edycja: 02.05.2007 08:33:00
  • 03.05.2007 02:26:00



    30-04-2007 o 04:31, gość :


    buraku he he no jak mam kasę na koncie i to co chce też jestem spokojny
    czemu mnie wyzywasz? co za bzdury ty wogule wpisujesz? bawi cie to tak bardzo DZIECKO? biedny chłopiec który zabładzil.... to nie jest forum dla dzieci. idź sobie poukładać klocki a nam dorosłym daj porozmawiać!
    Ostatnia edycja: 03.05.2007 02:26:00
  • 03.05.2007 02:36:00



    02-05-2007 o 08:33, gość :


    to nie jest silny lek


    albo ja mam jakieś nieszczęście co do lekarzy którzy mi mówią że to lekkie leki(...)


    jak przyjmowałem 250 myslałem ze umieram. Byłem wtedy w szpitalu. Nic tylko spalem i chodzilem wpół świadomy co sie zemna dzieje. Poszedłem do lekarzy i poprosiłem o zmniejszenie dawki. dołożyli mi kolejna 100. :/ ale nigdy takiej dawki nie brałem


    systematycznie bralem 250 dziennie przez 8 miesiecy. Pod koniec zazywania leku nie czułem ze biore, i naprawde dobze sie czulem. Byłem "wolny",niczym sie nie przejmowałem i nic mnie nie niszczylo. Czasem lekarze nie wiedza sami co robia. 250 w moim przypadku absolutnie wystarczylo. Ale niezaluje tez ze poddalem sie leczeniu.
    Ostatnia edycja: 03.05.2007 02:36:00
  • 03.05.2007 08:59:00

    Mi i podawali jeszcze więcej bo 400mg/24h ale krócej bo przez półtora miesiąca.Tak mam napisane na karcie choroby.Ale byłem mocno chory wiec musieli.Nie wiem tylko czy 400 było każdego dnia czy to były maksymalne dobowe okresowe dawki.Oczywiście równocześnie z permazyną podawali tez inne leki.


    Nie ważna ilość i czas brania ważny skutek.Tomek

    Ostatnia edycja: 03.05.2007 08:59:00
  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • jola3700
    Leczę się wiele lat na depresję. Mam regularne nawroty choroby. W fazie depresji...
  • Witam, od jakiś 2 lat mam takie lęki. Nie chodzi o to, że myślę,...
  • medforum
    Szanowni Państwo, Wiele się dzieje od dnia wejścia w życie nowej Ustawy o...
    Forum: NFZ
  • hipis17
    Witam, Mam duży problem ze sobą… Po ostatniej kłótni z...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/15nk0055rf_placz_dziecko_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesGdy umiera jedno z rodziców: co czuje...
    Śmierć każdej osoby jest sytuacją niezwykle trudną i często wręcz...
    Twoja sugestia