użytkowników online: 1359

Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (3.1)

      Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

       O grupie Forum  Wiadomości (289) Artykuły (84) Porady (15) Społeczność (1367) Szukaj  
                     

      Forum - Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

      alventa niewiem co to jest za lek jak działa [99]

      • Najnowszy komentarz w tym wątku
      •  
      • Dodano: 07-09-2011, 21:18

      wiadomość usunięta z powodu naruszenia regulaminu Forum

      treść wiadomości zachowana w archiwum


      • Dodano: 23-11-2007, 13:16
      •  
      •  
      •  
      •  
      po trzy miesięcznej przerwie brania asentre lekarz zapisał mi alventa 75mg po zażyciu po dwóch godzinach potówki trzęsienie zawroty ból głowy(ciężka głowa) na drugi dzień wychodzą ze mnie poty pomóżcie bo nigdzie niemogę znaleźć opini na temat tego leku

      są to kapsułki biorę drugi dzień confused
      • Dodano: 26-11-2007, 13:50
      •  
      •  
      •  
      •  
      Alventa to ponoc odpowiednik Efectinu ER. Ja bralam Efectin przez 3 lata teraz lekarz przepisal mi Alvente bo podobno jest tańsza.

      Pamietam, ze kiedy zaczynalam przyjmowac Efectin mialam silne objawy uboczne typu: nudnosci, zaburzenia widzenia, bezsennosc, a potem niesamowite sny... Na wszelki wypadek skontaktuj sie ze swoim lekarzem.

      Jesli moge zapytac, jaka diagnoze postawiono Ci przed przepisaniem leku? Ja biore na depresje z łagodnym przebiegiem.
      • Dodano: 30-11-2007, 15:39
      •  
      •  
      •  
      •  
      hej, ja ten lek dostałem na lagodną depresję. Biorę alvente trzeci dzien i dzis sie wyjątkowo żle czuje. mam lekkie drgawki i ogolne osłabienie czuje. Do tego mam jakiej niespokojne mysli. Czy to normalne??
      • Dodano: 30-11-2007, 19:06
      •  
      •  
      •  
      •  
      OD KIEDY ALVENTA JEST W APTEKACH, BO MóJ LEKARZ TWIERDZI,żE OD 2 TYG, PONOć

      JEST TO RZECZYWIśCIE TAńSZY ODPOWIEDNIK EFEKTINU, TEN SAM SKłAD TYLKO INNY PRODUCENT, DLATEGO TAńSZY

      BIORE EFEKTIN OD 2 MIES, I BARDZO GO SOBIE CHCWALę, OBY TA ALVENTA BYłA TAKA SAMA
      • Dodano: 08-12-2007, 18:51
      •  
      •  
      •  
      •  
      ja też od jutra zaczynam brać Alvente, też po asentrze.



      Mam pytanie jak się czujesz, czy przykre objawy ustąpiły
      • Dodano: 14-01-2008, 11:31
      •  
      •  
      •  
      •  
      od 5 dni biorę Alventa 75mg, przez pierwsze dni czułam się bardzo źle, dostałam zawrotów i bólu głowy, odczuwałam silny lęk, drgały mi mięśnie, byłam senna, ciągle ziewałam, odczuwałam na przemian zimno i duszności, teraz czuję się dobrze, skutki uboczne już ustąpiły, gdyby nie ustąpiły po 4 dniach miałam przestać brać lek i przyjść z powrotem do lekarza.
      • Dodano: 15-01-2008, 21:45
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja biorę już drugi miesiąc. Pierwsze kilka dni jest dziwne: ziewanie, osłabienie itp., ale to jak najbardziej normalne. Natomiast lek w pełni zaczyna działać po około 2 tygodniach, u mnie zaczął regulować sen i normalne odżywianie się, czasem dziwnie reaguję na zmiany temperatury, tzn. pocę się, jest mi gorąco, ale nie jest to jakieś uciążliwe i tylko chwilowe. Wkurzające jest zaburzanie funkcji seksualnych (tylko u nie których występuje i w różnym stopniu), ale po zakończeniu stosowania leku, wszystko po dwóch dniach wraca w tej kwestii do normy. Generalnie lek bardzo dobry, ale ważne jest, aby być prowadzonym przez dobrego psychiatrę. Ja mam to szczęście.

      Pozdrawiam icon_smile.gif
      • Dodano: 21-01-2008, 10:55
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja od dwóch tygodni biorę ten lek i trzy dni koszmar, tak się źle czułam już myslałam że umieram, ale teraz widzę różnice w samopoczuciu, zobaczymy jak dalej będzie ale teraz jestem zadowolona.

      Pozdrawiam icon_smile.gif
      • Dodano: 21-01-2008, 10:55
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja od dwóch tygodni biorę ten lek i trzy dni koszmar, tak się źle czułam już myslałam że umieram, ale teraz widzę różnice w samopoczuciu, zobaczymy jak dalej będzie ale teraz jestem zadowolona.

      Pozdrawiam icon_smile.gif
      • Dodano: 21-01-2008, 10:55
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja od dwóch tygodni biorę ten lek i trzy dni koszmar, tak się źle czułam już myslałam że umieram, ale teraz widzę różnice w samopoczuciu, zobaczymy jak dalej będzie ale teraz jestem zadowolona.

      Pozdrawiam icon_smile.gif

      Podobne dyskusje

      Komentowane konferencje

        Konkurs na forum
        Konkurs tematyczny