użytkowników online: 2833

Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (3.1)

      Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

       O grupie Forum  Wiadomości (279) Artykuły (91) Porady (17) Społeczność (1366) Szukaj  
                     

      Forum - Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta

      jaki neurolpetyk w nerwicy na lęki [31]

      • Dodano: 23-11-2008, 23:15
      •  
      •  
      •  
      •  
      sulpiryd zazywany przed 16ta nie powinien powodowac bezsennosci, poza tym jak sie przyjmuje ten lek niema potrzeby dolaczania innych, to kwestia pewna, nawet pomimo tego co mowi lekarz, oni by najlepiej nafaszerowali czlowieka tak zaby sie juz nie pozbieral, a potem do szpitala na kuracje nastepna nastepnymi konskimi dawkami, w koncu za to im placimy co nie. A na sen jest mnostwo specyfikow ziolowych swietnie dzialajacych i bez recepty - typu persen, melisana, kalms. sulpiryd jest lekiem lekkim prostym subtelnym i niezwykle skutecznym - wystarcza dawka 100 - 200mg na dzien
      • Dodano: 24-11-2008, 08:56
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja przytyłam po sulpirydzie w ciągu miesiąca dobrych kilka kilo. Do tego miałam drżenia, no i wręcz przeciwnie...ciągle tylko spałam, zwłaszcza przed południem. Dziwne,nie? Po drugim miesiącu stosowania przestałam mieć okres no i lekarka kazała odstawić. Zaraz znowu schudłam i już nie spałam w dzień. To samo miałam po fluoksetynie. Ja też nie tolerowałam chlorprotixenu ( kołatania serca) ale świetnie pomaga mi zwykła hydroxyzyna w syropie, no i rzeczywiście wspomagam się lekami ziołowymi.Pozdrawiam. MM
      • Dodano: 24-11-2008, 11:22
      •  
      •  
      •  
      •  


      23-11-2008 o 11:55, gość :

      strasznie uzaleznia - niebezpieczny srodek




      Niebezpieczny to niedobre określenie, bo gdyby tak było nie stosowano by go. Uzależnia tak samo jak wiele innych leków, dlatego powinien być stosowany w krótkiej terapii i zawsze z czymś "długoterminowym"(np.SSRI), tak żeby po odstawieniu nie wróciły stany lękowe.
      • Dodano: 24-11-2008, 13:39
      •  
      •  
      •  
      •  


      24-11-2008 o 08:56, gość :

      Ja przytyłam po sulpirydzie w ciągu miesiąca dobrych kilka kilo. Do tego miałam drżenia, no i wręcz przeciwnie...ciągle tylko spałam, zwłaszcza przed południem. Dziwne,nie? Po drugim miesiącu stosowania przestałam mieć okres no i lekarka kazała odstawić. Zaraz znowu schudłam i już nie spałam w dzień. To samo miałam po fluoksetynie. Ja też nie tolerowałam chlorprotixenu ( kołatania serca) ale świetnie pomaga mi zwykła hydroxyzyna w syropie, no i rzeczywiście wspomagam się lekami ziołowymi.Pozdrawiam. MM


      tak jak podane na ulotce - wszelkie skutki uboczne sa niezwykle rzadkie i wystepuja wylacznie przy wiekszych dawkach, jesli bralas 500mg na dobe to wcale sie nie dziwie i jestes sama sobie winna, jak sie zaduzo masla czlowiek obje to tez dostanie biegunki, nietrzeba bylo brac takiej dawki, 100mg w zupelnosci wystarcza, a sennosc faktycznie moze wystepowac w poczatkowej fazie przyjmowania, z tego wzgledu ze organizm przyzwyczaja sie do neuroleptyka. ten lek podaje sie nawet niemowlakom
      • Dodano: 24-11-2008, 13:45
      •  
      •  
      •  
      •  


      24-11-2008 o 11:22, gość :



      23-11-2008 o 11:55, gość :

      strasznie uzaleznia - niebezpieczny srodek




      Niebezpieczny to niedobre określenie, bo gdyby tak było nie stosowano by go. Uzależnia tak samo jak wiele innych leków, dlatego powinien być stosowany w krótkiej terapii i zawsze z czymś "długoterminowym"(np.SSRI), tak żeby po odstawieniu nie wróciły stany lękowe.


      niebezpieczny to okreslenie jak najbardziej na miejscu prosze sobie zobaczyc ulotke i te wszystkie skutki uboczne ze zgonem wlacznie, a lek wydaja jedynie w skrajnych przypadkach i najczesciej w szpitalu pod obserwacja, ale u nas fakt jest tak ze wypisuja ludziom nawet walium i prozac po ktorych sa czeste samobojstwa i sa od dawna wylaczone z obiegu na zachodzie, u nas to troche takie sredniowiecze - poprostu kazdy sie musi sam o siebie troszczyc bo inaczej szybko go ukatrupia. Uzaleznia nie tak samo lecz wielokrotnie silniej - to typowy psychotrop, dlatego prawie w 90 przypadkach lęki wracaja po odstawieniu i dochodza inne dolegliwosci odstawieniowe
      • Dodano: 24-11-2008, 13:55
      •  
      •  
      •  
      •  
      Dolkladnie, tez najczesciej wypisuja u nas np rispolept, a srodek jest malo skuteczny, ma mnostwo powaznych skutkow ubocznych, poprostu niebezpieczny, albo chociazby przestarzaly haloperidol, dlaczego tak sie dzieje, skoro jest mnostwo doskonalych nowoczesnych lekow bez skutkow ubocznych, poprostu lekarze maja umowy z firmami i pewne leki sa zobowiazani przepisywac pomimo tego ze wyzadzaja tym szkode pacjentom - 9 swierzych pacjentow na 10 z psychoza dostaje rispolept albo zalaste, a tylko 1 solian - dlaczego tak sie dzieje, przeciez te leki wogule nieda sie porownac - to niebo a ziemia, po jednym jest tycie, krwotoki wenetrzne, depresja i przymulenie oraz nawet pogorszenie stanu, a po drugim polepszenie stanu pacjenta w przeciagu trzech dni bez skutkow ubocznych, ale mimo to 9 wciaz dostaje te niezwykle popularne przestarzale i niebezpieczne srodeki
      • Dodano: 24-11-2008, 17:21
      •  
      •  
      •  
      •  
      Wedlug mnie rispolept powinno sie wcale wycofac, oprocz wymienionych tu skutkow ubocznych powoduje on impotencje. Poco sie tak meczyc i truc skoro jest juz u nas solian, albo ten sam tylko prostszy sulpiryd, fakt ze o leki tego typu trzeba blagac, ja moja lekarke ublagalam po pol roku, twierdzila ze nikomu to nie wypisuja itd, a teraz sama stwierdza ze faktycznie rewelacyjny lek, ale co z tego skoro, wiem na pewno, w dalszym ciagu wypisuje pacjentom rispolept
      • Dodano: 24-11-2008, 18:46
      •  
      •  
      •  
      •  
      To znowu ja, autor wątku, tym razem zalogowany icon_smile.gif Rozumiem, że z neuroleptyków obok Promazinu na lęki można zastosować Chlorprotiksen [brałem - nie służył mi] i Sulpiryd [nie znam - może poznam]. Gdyby ktoś znał jeszcze jakiś skuteczny neuroleptyk na lęki, proszę o podanie nazwy.
      • Dodano: 24-11-2008, 19:14
      •  
      •  
      •  
      •  
      wspomniany wyzej chyba najlepszy ze wszystkich - SOLIAN
      • Dodano: 24-11-2008, 19:15
      •  
      •  
      •  
      •  


      24-11-2008 o 13:45, gość :



      24-11-2008 o 11:22, gość :



      23-11-2008 o 11:55, gość :

      strasznie uzaleznia - niebezpieczny srodek




      Niebezpieczny to niedobre określenie, bo gdyby tak było nie stosowano by go. Uzależnia tak samo jak wiele innych leków, dlatego powinien być stosowany w krótkiej terapii i zawsze z czymś "długoterminowym"(np.SSRI), tak żeby po odstawieniu nie wróciły stany lękowe.


      niebezpieczny to okreslenie jak najbardziej na miejscu prosze sobie zobaczyc ulotke i te wszystkie skutki uboczne ze zgonem wlacznie, a lek wydaja jedynie w skrajnych przypadkach i najczesciej w szpitalu pod obserwacja, ale u nas fakt jest tak ze wypisuja ludziom nawet walium i prozac po ktorych sa czeste samobojstwa i sa od dawna wylaczone z obiegu na zachodzie, u nas to troche takie sredniowiecze - poprostu kazdy sie musi sam o siebie troszczyc bo inaczej szybko go ukatrupia. Uzaleznia nie tak samo lecz wielokrotnie silniej - to typowy psychotrop, dlatego prawie w 90 przypadkach lęki wracaja po odstawieniu i dochodza inne dolegliwosci odstawieniowe


      To doprawdy zdumiewające co piszesz. Nie muszę się podpierać ulotką zeby się dowiedzieć co to za lek, ponieważ brałam go (w domu, bez obserwacji lekarzy) i naprawdę pomógł. Oczywiście ma skutki uboczne (jak każdy lek wpł.na OUN) ale jest wyraźne zalecenie żeby stosować go w krótkotrwałym leczeniu. Najczęściej przypisuje się go z lekiem przeciwdepresyjnym i odstawia się po ok 2 tyg. kiedy lek przeciwdep. zaczyna już działać. Po dwóch tyg brania leku napewno nikt się nie uzależni. Naprawdę nie wiem co moze być w tym leku niebezpiecznego?

      icon_eek.gif

      Podobne dyskusje

      Komentowane konferencje

        Konkurs na forum
        Konkurs tematyczny