Zaloguj
Reklama

Poziom wykształcenia a skuteczność reklam antynikotynowych

Autor/autorzy opracowania:

Recenzenci:

  • Jacek Przybyło

Źródło tekstu:

  • HealthDay

Adres www źródła:


Poziom wykształcenia a skuteczność reklam antynikotynowych
Fot. Pantherstock
(0)

Zgodnie z wynikami niedawno opublikowanych badań wykształcenie ma wpływ na podatność odbiorców na przesłanie reklam antynikotynowych.

Jeff Niederdeppe z Uniwersytetu Stanu Wisconsin i współpracownicy w ciągu minionych kilku lat poddali prawie pięciuset palaczy badaniom mającym na celu ustalenie stopnia skuteczności reklam antynikotynowych. Okazało się, że efekty takich kampanii zależą od poziomu wykształcenia danej osoby.
Nie odnotowano jednak zauważalnych różnic w odsetku badanych, którzy po upływie jednego roku pozostawali w stanie abstynencji. Niederdeppe przypuszcza, że skuteczność rzucania palenia zależy głównie od dochodów.

(0)
Reklama
Komentarze