Zaloguj
Reklama

Umiejętność powstrzymywania się od picia alkoholu przez amerykańskich nastolatków

Autor/autorzy opracowania:

Recenzenci:

  • Jacek Przybyło

Źródło tekstu:

  • Medical News Today

Adres www źródła:


Umiejętność powstrzymywania się od picia alkoholu przez amerykańskich nastolatków
Fot. Shutterstock
(5)

Zgodnie z wynikami najnowszych badań nastolatki są w stanie wytrwać w abstynencji pomimo wpływu reklam i rówieśników.
 

Reklamy napojów alkoholowych są jedną z głównych przyczyn sięgania nastolatków po tę substancję. Jennifer A. Epstein z College'u Medycznego Weill Cornell i współpracownicy zakończyli niedawno trwające trzy lata badania dotyczące tej zależności.
Okazało się, że nastolatki są w stanie dystansować się od przesłania reklam i nacisku rówieśników. Sprzyja to powstrzymywaniu się od picia. Ma to szczególe znaczenie wobec faktu, że alkohol odgrywa bardzo ważną rolę w kulturze Stanów Zjednoczonych.

(5)
Reklama
Komentarze