Forum: Psychoterapia
Temat: Chyba czegoś mi brak. Za dużo wolnego czasu (2)
- https://www.psychiatria.pl/forum/chyba-czegos-mi-brak-za-duzo-wolnego-czasu/watek/1112070/1.html#p1112070https://www.psychiatria.pl/forum/chyba-czegos-mi-brak-za-duzo-wolnego-czasu/watek/1112070/1.html Chyba czegoś mi brak. Za dużo wolnego czasu
Mam 20 lat od końca wakacji czuje się źle z miesiąca na miesiąc czuje bardziej że braknie mi w życiu coraz to więcej rzeczy. Jestem po technikum informatycznym kiedyś byłem bardzo szczęśliwy i zabawny nie pragnąłem kontaktu z ludźmi lubiłem grać i grałem całymi dniami później mi się to znudziło wyszedłem do ludzi poznałem człowieka który nauczył mnie nieświadomie jak rozmawiać z ludźmi by nie odpowiadać im tak, nie,fajnie kiedy się przeprowadził za granicę dawałem radę żyć szczęśliwie ale 2 miesiące temu zauważyłem że w moim życiu mam za dużo wolnego czasu i się nudzę samym sobą w gry już nie gram mam 4 znajomych z którymi wychodzę pogadać często jak się spotkamy to spędzamy cały dzień razem ale czuje że stało się to rutyną i się nudzimy. Mój dzień wygląda tak że wracam do domu po pracy pracuję od 8-14 jest to praca tak lekka że w niej się uczę na studia i drzemie jest tam tylko 3 pracowników więc nie mam zbytnio dużego towarzystwa po pracy wracam do domu i tu pojawia się problem albo idę do moich kolegów i siedzimy razem do końca dani albo siedzę w domu i się nudzę oprócz tych ludzi nie znam bliższych mi osób z dawnymi znajomymi których przez granie mam mało czasami się spotkam ale mają już swoje grono znajomych i rzadko wychodzą. Nie wiem co z sobą zrobić wiem że jestem ambitny ale chyba uczę się jak to wykorzystać teraz jak mam czas z 10 godzin dziennie nie wiem co z sobą zrobić lubię kontakt z ludźmi ale nie chcę by byli to przypadkowe osoby które już mnie nigdy nie zobaczą. Siedząc w domu praktycznie patrze w ścian słucham muzyki przez ten cały czas czas czasem pouczę się pogram na gitarze ale wciąż jestem sam nie wiem czy przesadzam gdy ogląd