Forum: Prawa pacjenta
Temat: Definicja osoby chorej psychicznie - pytania (2)
- https://www.psychiatria.pl/forum/definicja-osoby-chorej-psychicznie-pytania/watek/1348882/1.html#p1348882https://www.psychiatria.pl/forum/definicja-osoby-chorej-psychicznie-pytania/watek/1348882/1.html Definicja osoby chorej psychicznie - pytania
Cześć wszystkim. Mam pewien problem: byłam u psychiatry 3 lata temu - notował to co do niego mówię i przepisał mi Aposertę. Nigdy nie powiedział zaś czy coś u mnie stwierdził, co mi dolega itp (państwowy psychiatra) nie wiem czy tak powinna wyglądać wizyta, nie mam dużego doświadczenia. Poszłam z powodu swoich podejrzeń depresji (było mi umiarkowanie smutno - nie było tak że chciała się zabić, płakałam czy coś). Przerwałam zażywanie tabletek po ok. 4 miesiącach - szczerze nie odczułam różnicy ich braku, miałam lepszy humor bo i w życiu zaczęło mi się układać.