Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta
Temat: Jak się wyrwać? (3)
- https://www.psychiatria.pl/forum/jak-sie-wyrwac/watek/733353/1.html#p733353https://www.psychiatria.pl/forum/jak-sie-wyrwac/watek/733353/1.html Jak się wyrwać?
Witam,
Być może nie powinnam pisać, tylko raczej zgłosić się do poradni psychologicznej, bo odwlekanie tego na pewno w niczym nie pomoże. Chciałam jednak uprzednio skonsultować się z Państwem. Być może okaże się, że wszystko, co napiszę jest łatwiejsze do rozwiązania niż mi się wydaję.Może zacznę od tego, że mam 20 lat i jestem studentką I roku. Myślałam, że gdy będę w takim wieku wszystko już minie, ale jednak nie minęło... Po pierwsze,
jak nikogo nie ma bardzo lubię rozmawiać ze sobą na głos (mam nadzieję, że to akurat nie jest nic dziwnego), ale jak byłam jeszcze w podstawówce, to nauczyciel od wf powiedział, ze jak ktoś mówi do siebie to ma coś z głową nie w porządku i tak mi to utkwiło... Chociaż mama wtedy wytłumaczyła mi, że to nic złego. Teraz opiszę to, co mnie bardziej niepokoi. Napiszę pobieżnie, bo jestem sama w domu i boję się nawet dopuszczać do siebie te myśli na tyle, żeby je dokładnie opisać, bo wpadnę w panikę. Po prostu moim problemem jest to, że mam straszne lęki. Przez większość czasu jestem sama w domu. W dzień jeszcze jakoś sobie radzę, tłumię myśli, ale jak jestem w nocy sama to po prostu wariuję... Muszę mieć włączony telewizor i nie myśleć, zamknąć się w pokoju i nic nie słyszeć. Po prostu bardzo, bardzo się boję. To mnie najbardziej martwi, ze wszystkiego, o czym chciałam tu napisać. Wszyscy domownicy się ze mnie śmieją, ale ja nie jestem w stanie pójść sama do piwnicy, bo jeśli nie
powtarzam sobie czegoś w myślach jak mantry, żeby się zagadać tylko dopuszczę do siebie te wszystkie myśli to jestem bliska omdlenia ze strachu. Kolejną rzeczą jest to, że od kiedy nie pamiętam czułam się nieakceptowana