Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta
Temat: Problem z mamą... (3)
- https://www.psychiatria.pl/forum/problem-z-mama/watek/1339493/1.html#p1339493https://www.psychiatria.pl/forum/problem-z-mama/watek/1339493/1.html Problem z mamą...
Witajcie. Jestem użytkownikiem z jednodniowym stażem, piszę tą wiadomość bo mam poważny problem z moją matką. Może ktoś z forumowiczów mógłby udzielić mi jakiejś rady albo jeżeli są tu również fachowcy - lekarze, oni mogliby coś doradzić.
Zaznaczę od razu, że jestem studentką i mieszkam z moim tatą.
Problem polega na tym, że od początku pojawiają się sytuacje nienormalne.
Mama ma słaby kontakt z rzeczywistością, jest niesamowicie nerwowa, wybucha złością i agresją i jest to nieposkromiony NAGŁY wybuch w sytuacjach zwykłych czyli kiedy np. albo czegoś zapomnę albo wyznam jej, że coś mi się nie podoba, ma agresywne odruchy takie jak szarpanie kogoś i potrząsanie nim, zazwyczaj jestem to ja ale na babci też potrafi się wyżywać, drapanie paznokciami (mam drobne blizny), w ogóle mama niesamowicie często KRZYCZY, przeklina, złości się, wpada w gniew, na domiar złego często ma - urojenia. Nie mylę się co do tego, kilka przykładowych sytuacji: