Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta
Temat: Problemy z koncentracją, samodyscypliną, snem, łaknieniem i wachaniami nastroju (6)
- https://www.psychiatria.pl/forum/problemy-z-koncentracja-samodyscyplina-snem-laknieniem-i-wachaniami-nastroju/watek/927394/1.html#p927394https://www.psychiatria.pl/forum/problemy-z-koncentracja-samodyscyplina-snem-laknieniem-i-wachaniami-nastroju/watek/927394/1.html Problemy z koncentracją, samodyscypliną, snem, łaknieniem i wachaniami nastroju
Witam, na początek nieco napiszę o sobie. Mam 22 lata, mieszkam w Krakowie, pochodzę z mniejszej miejscowości, studiuję zaocznie na 3 roku AGH, rok temu byłem zmuszony wziąć urlop dziekański, pracuję na etacie standardowe 40 godzin. Zdarza się, że zajmuję się jakimiś pracami dorywczymi, jednak nie często. Od dłuższego czasu mam problemy z koncentracją uwagi, motywacją, samodyscypliną, snem, łaknieniem i wahaniami nastroju. Pewnie nie wszystkie rzeczy o których wspomnę są istotne, ale być może dadzą ogólny obraz sytuacji.