Forum: Psychiatria - grupa dla rodziny i pacjenta
Temat: Proszę o porady (2)
- https://www.psychiatria.pl/forum/prosze-o-porady/watek/1215236/1.html#p1215236https://www.psychiatria.pl/forum/prosze-o-porady/watek/1215236/1.html Proszę o porady Gość
Witam wszystkich na tym forum, mam 22 lata i jestem studentem.
Pierwsza rzecz, to nie wiem czy wybrałem dobry dział na forum, druga rzecz jest, że jest mi przykro, że musiałem założyć tutaj konto i zacząć ten wątek.
Postaram się zamieścić wszystkie moim zdaniem ważne informacje, które mogłyby mieć znaczenie.
Dlaczego postanowiłem tutaj napisać? Przede wszystkim za dużo myślę, zajmuję sobie głowę niepotrzebnymi rzeczami. Pragnę podkreślić, że nie myślę o niebieskich migdałach, tylko układam sobie najróżniejsze scenariusze, wybiegam do przodu, układam sobie warianty. To jest bardzo męczące dla mnie, a przede wszystkim destruktywne dla mojej psychiki.
Przez ostatni rok (czerwiec - czerwiec) byłem przewodniczącym organizacji studenckiej, bardzo dobrze prosperującej i mającą rozpoznawalną markę nawet na całą Polskę. Mając pod sobą ok. 50 osób, poświęcając dla organizacji 2/3 dnia, zaniedbując studia, rodzinę, przyjaciół naraziłem się na ogromny, długotrwały stres. Uważam, że uczyniło mi to nieodwracalne zmiany.
Mój dzień zaczynał się o 6-7 rano sprawdzeniem ok. 150-200 mail'i, 30 wiadomościami na Facebook'u i przez cały rok tak wyglądał każdy mój poranek. Chodziłem spać z myślą, że zrobiłem niewystarczająco dużo oraz tym, że za te 4-5h jak wstanę, to muszę znowu odczytać tyle mail'i i wiadomości. Do tego dochodziła świadomość ogromnej odpowiedzialności, za organizację, za te 50 osób, za kontakt ze sponsorami, z uczelnią itd oraz presja ze strony starych członków i ludzi pośrednio związanych z organizacją. Poświęciłem wszystko dla tej organizacji, przez co uwaliłem 3. rok studiów.